Reclama Galbani Mozzarella

Genul de spot destul de plat (motiv pentru care nici nu fac eforturi deosebite ca să-l găsesc dublat în română), care nici nu te enervează, dar nici nu te impresionează și presărat cu oarece clișee (și aici aș pune muzica pe primul loc :), dar nu e singurul ”motiv” italian repetat până la uzură și aici). Oricum, presupun că e menit pur și simplu să-ți bage în cap că există produsul ăsta și marca aferentă, iar când ai să te afli la raionul de brânzeturi și dai peste numele lui să-ți sune măcar vag familiar, ceea ce are șanse bunicele să ducă la o achiziție pe o nișă care nu e chiar supra-saturată de nume celebre. Din punctul meu de vedere, și-a cam atins scopul, pentru că am reușit să-mi amintesc numele mărcii și după ce s-a terminat reclama. Mă rog, dacă e să fiu sinceră, mi-a rămas în cap ceva de genul ”Galbini”, dar știam că-i mozzarella și m-a mai ajutat și Google, deci per total tot i-am găsit ușor.

Leave a comment