Reclama AVON – Prietene la shopping

Ummmda… Cred că nu-s eu genul ”girly girl” de nu mă impresionează sesiunea asta ciudată de shopping🙂 Dar zău, e cam fără cap și fără coadă spotul ăsta și abia dacă ai răbdare până la sfârșit și ești atent la replica aia cu ”shoppingul, o nebunie” mai capătă oarece sens. În rest, presupun că pur și simplu ar trebui să te facă să rezonezi cu plăcerea de a merge la cumpărături, de a te hlizi cu prietenele etc. Iar aici e hiba mea că nu mă atinge🙂 Oricum, am văzut și reclame mai bune, inclusiv de la AVON😀

Leave a Reply

