Branding românesc – City Grill

Mă fâțâiam azi prin Centrul Vechi și mi-a sărit în ochi o reclamă la un meniu City Grill. Era vorba despre Mici de Obor și Mici de Lehliu-Gară.

Sinceră să fiu, n-am auzit niciodată de ”brandurile” astea. Poate că nu sunt suficient de împătimită, deși n-aș refuza un mititel la un grătar. În schimb, am auzit despre micii de la Cocoșatul, iar la capitolul ce-ți poți face singur, umblă vorba că micii de la Metro ar fi bunicei. Însă n-am auzit nicăieri de micii de Obor sau de Lehliu-Gară și mărturisesc că am încercat acum o mini-documentare pe Google și n-am dat nici așa peste vreo legendă urbană. Pe de altă parte, nici n-aș crede că au ales chiar aleatoriu ”speciile” astea de mici. Și, hai, Oborul ca Oborul, dar Lehliu-Gară zău că nu-mi vine să cred că l-au scos așa, din pălărie.

Oricum, deocamdată mă declar intrigată. Cine știe? Poate suficient de intrigată încât să testez meniul. Și e clar că mi-a atras atenția, ba mi-a rămas și în cap. Așa că ceva-ceva au făcut sigur bine în toată povestea asta.

PS: Pentru că n-am avut vreme să fac poză la pancartă, m-am gândit să caut oferta asta pe site-ul lor. N-am găsit-o, dar mi-a atras atenția că cei de la City Grill se declară ”un brand 100% românesc”. Din nou sunt intrigată. Un brand 100% românesc cu un nume 100% ne-românesc? Or fi în spirit🙂 Cert e că, dacă la mici încă nu mi-e clar dacă e cu adevărat ceva care ”nu se pupă”, pentru slogan chiar am o rezervă…

One thought on “Branding românesc – City Grill

  1. Pingback: Page not found | Publicitate românească

Leave a Reply

