Merge mama la Help Net

Nu știu dacă ați observat, dar de ceva timp a apărut în vitrinele farmaciilor HelpNet o siluetă albă cu-n slogan atașat – ”merge mama la Help Net”. Am tot trecut pe lângă farmacii din rețeaua asta și am tot așteptat să mai văd vreun indiciu. Pauză. E foarte vag și, sinceră să fiu, singura idee pe care mi-o inspiră așa, fără alte detalii, e că mama e bolnavă. Și în niciun caz nu vreau să mă gândesc la asta și în niciun caz nu cred că cei de la HelpNet și-ar dori vreodată să transmită un mesaj care să inducă emoții negative. Abia dacă vreau neapărat să stau să despic firul în 4 ajung, probabil, la ce și-au dorit să transmită – mama are grijă de familie, mama găsește ce are nevoie la Help Net, deci în sens extins HelpNet are grijă de familie. Doar că, na, primul meu gând n-a fost în direcția asta… E bine că mai clarifică lucrurile pe site, dar cred că prea puțini intră pe site să mai caute informații și în mod sigur au impact mult mai mare sticker-ele mari din vitrinele mari ale numeroaselor farmacii din rețea. Iar dacă eu am rămas cu-n gust amar, pentru că am perceput mesajul așa cum v-am spus, e posibil ca și alții să fi simțit la fel și asta nu e bine…

Leave a Reply

