Reclama Skol 100% malț


Numai mie mi se pare cam forțată și ușor enervantă reclama? Și zic asta strict din punctul de vedere al repetiției la nesfârșit al lui ”100% maaalț”. Altfel, dacă aș vrea să fiu chiar răutăcioasă, aș spune și că ”să ne repetăm” e incorect, iar eu întotdeauna am asociat ideea de ”a se repeta” cu… Clonarea😀. Mi se pare cam singura variantă în care poate fi o afirmație corectă.

Totuși, repetiția chiar e mama învățăturii și mă văd nevoită să recunosc că mi s-a întipărit bine de tot placa ”100% malț”. Din păcate, în spot se aude prea puțin numele mărcii, așa că n-am reținut la ce e. Bine, e ușor de aflat că e vorba despre Skol, dar parcă aș spune că reclama nu și-a atins scopul până la capăt dacă n-am reținut concret și despre ce produs e vorba.

Așadar, ”cu riscul de a mă repeta”, puteau face și un spot mai bun🙂

PS: Totuși pot să mă declar mulțumită pentru că am asimilat o bucățică de informație nouă. Nu mi-am pus vreodată problema că berea s-ar putea face și din mălai. Însă cum nu-s băutoare de bere, habar n-am cum și dacă îi schimbă gustul/culoarea/textura ingredientul ăsta… Deși pot să înțeleg, în general, că e foarte deranjant să afli că nu știi pe ce dai banii de fapt și, mai rău, că nu știi cu adevărat ce consumi.

Leave a Reply

