Reclama Vodafone cu fetele ne-semesuite

Oh, Vodafone, ce drăguț din partea ta că nu ne lași ne… SMS-uite🙂. Și nu glumesc. Ne place atenția și nu e nimic rău în asta😛.

Dar dacă e să vorbim serios, eu una fac dintotdeauna cost suplimentar numai și numai pe bază de sms-uri. Așa că, deși sunt client Orange de mai bine de 10 ani și probabil am să mai rămân așa, mi se pare că Vodafone a pus bine degetul pe rană. Iar dacă cei de la Cosmote au de ani buni reclame cu pachete  de ”nelimitate”, astea au cam fost mereu valabile doar în rețeaua proprie, așa că nelimitatele de la Vodafone pentru orice rețea sunt o mișcare bună de tot. Doar că am impresia că e cam târziu… Am senzația că SMS-ul nu mai e ce a fost de când au apărut telefoanele istețe și aplicațiile gen WhatsApp. Și zilele astea mai toată lumea a trecut la genul ăsta de telefon, iar tinerii din target fără îndoială.

Însă reclama e simpatică și produsul e bun. Poate doar timing-ul…

Leave a Reply

