Baumax

Țineți minte campania cu ”Amatori sunt mulți. Alege calea meșterului!”?


Mie mi se părea cam creepy cum apărea mustăciosul așa, pe muțește🙂. Mai ales în spotul ăla cu baia (pe care, îmi pare rău, dar nu-l găsesc). Totuși, în general mi se pare că Baumax comunică bine. De exemplu, ideea de face reduceri celor cu mustață într-o anumită dată a fost chiar simpatică🙂

Însă mi-am amintit de toate astea pentru că în week-end-ul ăsta am dat peste o mulțime de panouri stradale pe Valea Prahovei și mai toate aveau mesaje foarte inspirate. Preferatul meu a fost unul cu ”frații de surubelniță în cruce”, dar cum n-am avut vreme să fac poză din mașină și nici on-line nu-l zăresc, vă arăt unul mai vechi, dar tot inspirat:

Leave a Reply

