Reclama World of Tanks tanchist.ro

Mi-e tare ciudă că nu reușesc să găsesc spotul actual pentru tanchist.ro, pentru că mi-ar plăcea să verific dacă și altora li se pare că naratorul spune într-un fel foarte, foarte aparte ”cinzeșcinci de milioane de jucători”. Însă faptul că am găsit reclama care se difuza în urmă cu câteva luni și micul meu fix cu ”cinzeșcinci” m-au ajutat să remarc un aspect – acum se laudă cu 5 milioane de jucători în plus față de începutul anului, ceea ce (dacă e real), mie mi se pare enorm. Altfel, oricum mi se pare curajos să faci reclamă la TV unui joc on-line, pentru că e destul de riscant să-l scoți din elementul lui specific, Internetul, și categoric e mult mai scump decât dacă l-ai promova virtual. Singurul site pentru care am mai văzut spoturi TV a fost tocmai.ro și chiar și pentru respectivul am considerat că e un act curajos, dar tanchist.ro cred că se adresează unei nișe mult mai restrânse… Altfel, genul ăsta de joc știu că e foarte popular și asta din experiențe tangențiale cu Travian sau Ikariam.

Sper să fie cu folos reclamele TV și să ajungă la 60.000.000 de jucători mai repede ca să nu mai aud în fiecare pauză publicitară ”cinzeșcinci” că e și difuzat cu o frecvență sănătoasă (cel puțin pe History, unde mă uit eu mai des, deși trebuie să recunosc că nu e deloc un mediu rău unde să promovezi un joc de strategie militară :)):

3 thoughts on “Reclama World of Tanks tanchist.ro

  1. Jocul e cam “play to win” si sigur nu are 50.000.000 de jucatori cand maxim online sunt 150.000. Jucatorii care spun ei ca sunt “50M” sunt jucatori care si-au facut un cont, au jucat 2 minute si au dezinstalat jocul. A evoluat foarte prost jocul, tinta lor primara fiind sa castige bani si sa ofere calitate celor care platesc si dezavantaje celor care nu platesc.

    • Sigur că și-au expus marfa din cea mai avantajoasă perspectivă posibilă🙂 Doar nu erau să dea bani (și presupun că nu puțini) ca să apară la TV și să spună ”avem 55 de milioane de jucători, din care 150 de mii activi!!!”😀 Iar aspectul comercial poate că-i de înțeles (deși depinde și cum anume au reușit să-l încorporeze în game play). Pe de o parte, nu face nimeni muncă patriotică. Și apoi presupun că au și oarece costuri – mă gândesc numai la cât au investit în promovare și la ce servere ar trebui să aibă ca să susțină online rezonabil chiar și ”doar” ăia 150.000 + development, mentenanță, support etc.

  2. Pingback: Reclama la World of Tanks revine | Publicitate românească

Leave a Reply

