Reclama Romtelecom Minute nelimitate cu Pavel Bartoș

Cred că nu mai e un secret pentru nimeni că telefonia fixă e în cădere liberă, dar până când nu devine complet inutilă, e un produs care trebuie vândut, nu? Și-n ciuda faptului că Romtelecomul a avut o bucată bună de timp monopol pe piață, am impresia că în ultimii ani RCS&RDS le-a mâncat bine din cota de piață, așa că e musai să iasă în evidență. Cum? Evident, cu o ofertă care sună bine și cu un spot pe măsură. Iar ideea de ”minute nelimitate” sună bine, chiar dacă în realitate se referă doar la anumite apeluri. Însă reclama, cântătoare și difuzată cu o frecvență sănătoasă, îți bagă bine-n cap bucățica aia cu ”neliiimitaaate” :). Plus că Pavel Bartoș e o alegere bună, pentru că știu sigur că are priză la public, în speță la publicul peste o anumită vârstă și aș pune pariu că segmentul de piață pe care poate miza cel mai mult Romtelecom e fix pe intervalul ăsta de vârstă. Și mi se pare o alegere bună și pentru brandul global – Cosmote și Romtelecom sunt 1, așa cum Smiley (care are o asociere puternică deja cu rețeaua de telefonie mobilă) și Pavel Bartoș sunt percepuți ca un grup unitar grație PRO TV-ului.

Așa că tind să cred că-și atinge bine publicul țintă, cu atât mai mult cu cât și eu cânt acum în gând jingle-ul, chiar și în condițiile în care nu mă interesează absolut deloc produsul și nici nu e genul meu de spot.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s