Reclama Poxipol 10 minute

Spotul ăsta (pe care deocamdată nu-l găsesc decât pe site-ul Poxipol, așa că va trebui să-l vedeți acolo câtă vreme o fi disponibil) nu e nici rău, dar nici bun. Mi se pare că ideea de promovare e bună, dar aplicarea e cel puțin discutabilă. Adică, na, poate că-s eu femeie și-s mai panicoasă, dar singură, într-o barcă, pe furtună, alea 10 minute cred că mi s-ar părea ani😀. Și sigur că-n viața asta mi-am mai lipit și eu degetele de varii obiecte, așa că înțeleg de ce e mare lucru pentru un adeziv povestea asta cu 10 minute și cu atât mai mult dacă se raportează la așa un rezultat trainic. Însă alegerea de a pune în scenă ideea în forma asta, nu mi se pare cea mai inspirată… Era perfectă dacă era vorba de un adeziv cu efect imediat, dar așa parcă i se adresează mai degrabă lui Bear Grylls. Sau ăsta-i secretul? Un lipici strong pentru un mascul alfa cu psihicul ultra-strong?🙂

Leave a Reply

