Reclama Banca Transilvania Fă acum ce visezi de mic

Pe lângă faptul că ”zânul BT” a fost o găselniță foarte inspirată, cu totul ieșită din tiparele clasice de comunicare specifice domeniului bancar, Banca Transilvania a tot avut și reclame foarte reușite. Asta clar nu face excepție, pentru că gâdilă o coardă foarte sensibilă, iar publicitatea eficientă e tocmai cea care transmite, atinge și provoacă emoții. Sunt absolut sigură că oricine poate rezona într-o măsură mai mică sau mai mare cu regretul reprimat de a fi renunțat la ceva important la un moment dat pentru că… Pentru că alte lucruri au părut mai importante la vremea respectivă. Dar fericirea vine uneori din lucruri mici, adesea din impulsuri de moment și întotdeauna din împlinirea dorințelor. Așa că eu votez cu un mare Bravo! pentru spotul ăsta:

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s