Reclama Pepsi Beyonce

Sincer, nu știu dacă rulează și la noi spotul ăsta, dar face parte dintr-o campanie care se desfășoară și în România – ”Live for now”. Iar primul spot, cel cu Nicki Minaj, mi s-a părut chiar foarte bun. Și dacă despre Nicki Minaj n-am cine știe ce părere, Beyonce mi se pare aproximativ perfectă, așa că-mi pare rău că nu pot spune despre reclama cu ea că ar fi măcar la fel de bună. Sigur, e un pic altă abordare a ideii de Carpe diem, ceva mai profundă, legată de îmbrățișarea trecutului și a celui ce ai fost. Însă mi se pare mai potrivit pentru linia lui ”live for now” un spot foarte dinamic, care să te și incite la acțiune.

Dar tocmai pentru că ascunde ceva mai multă profunzime decât majoritatea, nu mă pot declara chiar dezamăgită de reclamă:

Leave a Reply

