Reclama Chio Xtreme cu aromă de Shaorma și Aripioare picante

Probabil pentru că chipsurile Lay’s sunt pe placul unui segment mult mai extins din piață, de ceva timp Chio pare să tot experimenteze cu arome noi. Și strategia nu e rea deloc, doar că… Dacă wasabi sau ce mai încercaseră până acum păreau rezonabile, acum mi se pare că au cam căzut în ridicol. Cel puțin chipsurile cu aromă de shaorma se încadrează perfect în ideea aia care mie nu-mi place deloc – românism, spus cu sens peiorativ. Iar spotul e pe măsură:

Nu prea-mi spune mare lucru, ci doar mă lasă cu un sentiment neplăcut. Așa că nu mai comentez nimic. Dar vă las cu un comentariu de pe YouTube de la video-ul cu pricina, pentru că sintetizează destul de bine și percepția mea: ”Chio cu semințe, de mâncat la meciuri, când scoateți?” (imahumanfdx).

One thought on “Reclama Chio Xtreme cu aromă de Shaorma și Aripioare picante

  1. Pingback: Reclama Chio Chips cu aromă de Mititei | Publicitate românească

Leave a Reply

