Reclama Dero Clăbucel

Primăvara trecută am trecut pe lângă un magazinaș de cartier dintr-un mic orășel de provincie și m-am amuzat copios că numele lui era ”Clăbucel și parfumel”. Acum îmi dau seama că am judecat greșit patronul. Omul a fost de fapt un vizionar, pentru că undeva prin octombrie a început să ruleze un spot la Dero cu individul ăsta:

Spotul cu pricina îl puteți vedea aici, pe pagina de Facebook a Dero România, dar e… Ce să zic? Începe cu Clăbucel, uriașul de spumă zburător, care se scarpină în aria dorsală și scoate flori🙂

Dar spre surprinderea mea, Clăbucel s-ar putea să aibă oarece succes la public pentru că zilele astea a tot circulat și video ăsta:

5 thoughts on “Reclama Dero Clăbucel

  1. :)) Clabucel are scoala bunelor maniere de la Las Fierbinti.
    Un “of” offtopic, dar n-am gasit articol. In sfarsit, s-a prins cineva de asocierea nefericita de la Activia cu “se vede la exterior” si a taiat exteriorul. Sau au schimbat reteta si nu se mai vede la exterior :))

  2. Pingback: Eveniment Dero – The Color Run Romania | Publicitate românească

Leave a Reply

