KFC – Crispyan și Crispyna

În general mă feresc să spun despre lucruri doar  de bine sau doar de rău, pentru că fiecare idee proastă poate să aibă și un pic de potențial și, la fel, fiecare idee bună poate să aibă niște limite. În mod sigur demersul ăsta al KFC România face parte din categoria ideilor mai puțin inspirate🙂. Dar pot să apreciez originalitatea, pot să apreciez puțin jocul de cuvinte și sunt sigură că e o idee care se va face remarcată. Poate că nu e neapărat universal valabil că ”orice fel de publicitate e publicitate bună” (în sensul că simpla acțiune de propagare îndeplinește o parte din scop), însă cele 3500 și ceva de like-uri și mai bine de 400 de share-uiri în doar 2 zile demonstrează că mesajul s-a tot plimbat prin rețelele sociale și în mod sigur s-au declanșat pe parcurs și oarece pofte. Și, la drept vorbind, la case n-a întrebat nimeni dacă au cumpărat crispy strips din motive de ironie sau amuzament😉. Totuși, dacă aș fi în locul lor, eu n-aș mai insista prea mult pe linia asta…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s