Reclama Fruzu

Să mă scuzați dacă greșesc, dar eu nu-mi amintesc de acest produs. În consecință, de la prima vizionare mă tot întreb ce sens are chestia asta cu ”Fruzu se întoarce”. E clar că-n mintea mea n-a plecat niciodată pentru că n-a existat anterior. Deci de unde să se întoarcă?

Și, dacă se referă cumva la un alt fel de întoarcere, n-am prea prins-o. Am analizat, m-am gândit că e vreo conotație romantică, o potriveală cu farfuria (că aici bate); ba m-am gândit chiar și la eventualitatea în care se referă textual la faptul că borcănelul se întoarce cu (scuzați) fundu-n sus în numele consumului.

Dar niciuna din alternative nu e grozavă și, exceptând faptul că mi-a rămas în cap pentru că mă tot întreb de câteva luni de unde se întoarce, aș zice că s-ar putea să nu fie chiar cea mai bună reclamă a agenției-mamă…

2 thoughts on “Reclama Fruzu

  1. Pingback: Analizam reclame la cafea (XXVI) | Reclame TV

  2. Pingback: Reclama Fruzu – Arome de vară | Publicitate românească

Leave a Reply

