Campanie Eu sunt Cetățean European și am drepturi

Dacă ne uităm bine în istoricul propriu e ușor de observat că de sute de ani ne tot calcă alții în picioare și inclusiv acum tindem să fim priviți (și, mai rău, să NE privim) ca cetățeni europeni de mâna a doua, ne-demni de drepturi depline. Cel mai recent exemplu e povestea cu Marea Britanie care ar fi plănuit să inițieze o campanie menită să ne taie elanul în ceea ce privește emigrarea noastră acolo. Și, apropo, felicitările mele ziarului Gândul pentru contra-campania ”Why don’t you come over?” – unele mesaje sunt bune de tot!

Iar în contextul ăsta mi s-a părut mai mult decât bine-venită campania asta. Ar fi timpul să ne mai îndreptăm și noi coloana vertebrală, să conștientizăm că avem niște drepturi și să acționăm în consecință. Mă bucur să văd că încă rulează la TV și sper să continue mult și bine campania asta, până ce o să ne intre bine în cap. Dar dintre cele 3 spoturi de până acum, de departe cel mai bun mi se pare cel cu rochia. E pur și simplu minunat momentul în care operatorul întreabă dacă rochia îl strânge; o spune atât de obraznic încât sigur putem corela fiecare tonul ăla cu câte o întâmplare reală din trecut:

Dar nici celelalte 2 nu-s chiar rele:


Leave a Reply

