E de înțeles de ce campaniile care promit bani au succes, ba chiar s-ar putea să aibă succes mai mare o reclamă care promite sume mai mici, dar statistic e mai probabil să câștigi ceva. Mie nu-mi sună grozav ideea de bani în pungă pentru că de principiu asociez banii cu microbii, iar mâncarea mi-ar plăcea să stea departe de ei, dar ăsta e un aspect personal, de percepție. În general, nu mă îndoiesc de faptul că amatorii de chipsuri s-ar putea să renunțe la loialitatea față de altă marcă dacă e să le iasă ceva din afacerea asta. Marele concurent, Chio, nu are cine știe ce campanie și cred că are șanse de câștig doar pe aromele noi, foarte exotice; în gama clasică de chipsuri cu sare, pui sau ce-o mai fi estimez că stau (din ce în ce) mai prost.
Spotul ăsta nu e fabulos, dar nu e nici rău. Era exagerat dacă-i punea pe protagoniști în seif când era vorba de câștiguri de ordinul zecilor/sutelor de lei, dar când există posibilitatea câștigării unui lingou de aur, să zicem că nu e așa forțat. Nu are cine știe ce poveste, dar e bine folosită coloana sonoră (un cover fericit după Smiley – Am bani de dat). În plus, văzând actorii, e clar targetul lor și e de presupus că grupa aia de vârstă nici n-ar răspunde grozav la o reclamă sofisticată.
PS: Din aceeași campanie face parte și acest spot. Dacă primul nu e nici rău, nici bun, pentru următorul zău nu m-aș grăbi să dau bani pe difuzări TV 😀
PPS: Nu e rea deloc ideea de ”marea RONțăială” 😉
Eu am gasit 1 leu intr-o punga…ceea ce e super tare 🙂 Adica te bucuri cand castigi ceva, indiferent ce 🙂
A..si apropo..banutii erau intr-o chestie sigilata ceea ce e super!
Marina, noroc și la mai mare! 😀
Și da, mă așteptam să nu se bălăcească ”ronii” printre cartofi 🙂
Hahahaha :))) Nu nu, au fost atenti 😉
Pingback: Noile cipsuri cu gust de lasagna | Thinking outside the blogs
Pingback: Reclama Linco 100g extra | Publicitate românească
Pingback: Reclama Lays – Puya și Cabral – Bagă bani – Valiza | Publicitate românească