Reclama pentru Leuștean cu Andreea Marin

Era o seară ploioasă de ianuarie… Și ce poți să faci într-o seară ploioasă de ianuarie? Poți să-ți faci curat în lista de ”prieteni” de pe Facebook. Dar e de bun simț să mai încerci o dată să-ți clarifici dacă într-adevăr îl cunoști sau nu pe Xulescu înainte să-l ștergi, așa că mai scurmi prin istoricul lui. Și uite așa am găsit eu în timeline-ul unui ”prieten” total necunoscut o parodie după reclama la condimentele Cosmin. Altfel, zău că nu mi-aș fi amintit de spotul ăsta, probabil nici măcar dacă era să cumpăr leuștean la plic din gama cu pricina…

V-am făcut o introducere atât de lungă pentru că despre reclamă nu sunt multe de spus. Mie mi se pare… Hai s-o spun frumos – neinspirată. Cred că nici dacă filmau spotul în perioada în care Andreea Marin atingea apogeul popularității nu puteau să spere la rezultate fabuloase cu femeia fatală care cumpără leuștean, doamna din spatele geamului exagerat de entuziasmată, mâna sinistră din grădină etc. Clar nu e în topul celor mai bune reclame din 2012🙂

Leave a Reply

