Reclama de Sărbători la Covrigi de Buzău de la Boromir

Personal, mă irită reclama asta. De fapt, nu reclama în sine, cât genul ăla de om. Și așa e toată campania Boromir pentru Covrigii de Buzău: ”tipologii de oameni cu care împarți covrigii fără să vrei, deși asta nu te deranjează cu nimic”. Pe mine mă deranjează. Nu să împart, ci să decidă alții că trebuie să împart. Iar copilul ăsta parcă e cu 30% mai enervant decât ceilalți exponenți de tipologii din reclamele precedente ale campaniei. Nu prea există un mesaj clar și până la urmă nici vânzările n-ar crește dacă ar fi să cumpere covrigi un singur fraier per grup și restul să tot ciupească de la el. Asta e, nu-i pe gustul meu, dar presupun că ei au văzut un oarecare efect pozitiv din campania asta din moment ce tot produc spoturi pe aceeași temă.


Dar am să și apreciez ceva – faptul că au filmat și o reclamă de sezon. Deși, dacă e să fim sinceri, nu se mai poartă covrigii dați la colindători. Până și eu, acum 17 ani, preferam cash-ul, darămite generația ultra-materialistă de astăzi🙂

Leave a Reply

