Reclama Tuborg Crăciun

E drept că în ultima vreme n-am avut timp aproape deloc să mai ajung prin fața televizorului, dar parcă n-am văzut anul ăsta tradiționala reclamă de Crăciun la berea Tuborg. Ce s-o fi întâmplat? Reclama zău că era bunicică pentru că până și eu, care nu sunt consumator de bere, pot cu foarte mare ușurință să reproduc integral jingle-ul, fără să uit un cuvânt de vers.

Habar n-am dacă era vorba și de o băutură cu gust ușor diferit sau doar ambalajul era în ediție limitată și nici n-am de unde să știu dacă în anii trecuți a fost un produs de succes. Cert e că i-am remarcat lipsa și dacă v-a fost și vouă dor, luați de aici:


Și dacă v-a fost chiar teribil de dor, am găsit și varianta extinsă:

Leave a Reply

