Renault Business Solutions


Ideea n-ar fi neapărat rea, dar parcă n-a prins contur chiar cum ar fi trebuit. Și n-am să mă leg în special de partea cu sediul în centru sau de partea cu secretara pricepută (secretară care, în România așa cum am cunoscut-o eu, tinde să fie ori trofeu, ori omul bun la toate, dar prost plătit). Însă am să zic ceva de mașina ”profitabilă”. Sună bine, dar nu e corect. Mașina, așa cum am învățat din cărțile lui Robert Kiyosaki, nu e un activ. Adică nu produce bani, ci din contra, mănâncă bani. Sigur, te ajută să fii mobil și îți facilitează procesul de a face bani, dar în niciun caz nu e ”profitabilă”. Probabil că nu multă lume remarcă asta în spot, dar mie mi-a zgâriat urechile, mai ales că ideea asta susține nucleul mesajului.

Leave a Reply

