BCR. Tu cu cine faci banking?

Sigur n-aţi ratat spotul ăsta care a făcut multă vâlvă. Nici n-avea cum să nu impresioneze că doar făcea aluzie la celebra scenă a interogatoriului cu Sharon Stone, din Basic Instinct.

E clar că e ceva cu totul altfel pentru categoria de produs promovat, dar nu mi se pare chiar cea mai inspirată alegere. Sau poate că e dacă te iei după ideea că “orice publicitate e publicitate bună”. Sigur că a auzit de el multă lume, iar în orice campanie unul dintre scopurile principale trebuie să fie şi “awareness”-ul. Dar scopul final se cuantifică în cifre. Nu am acces la cifre, însă nici nu aş paria că a convins prea multă lume.

Pe de altă parte, am senzaţia că eu nu fac parte din core-target şi aş înclina să cred că BCR e o companie suficient de mare încât să investească ceva şi în cercetarea de piaţă. Şi considerând că e vorba despre un credit de maximum 3000 RON, s-ar putea ca ei să fi descoperit că audienţa lor ar putea răspunde la genul ăsta de mesaj.

Până una, alta, pe mine reclama asta mă duce cu gândul mai degrabă la sloganul “Tu cu CE faci banking?”. E preferabil să faci banking cu capul, deşi e dovedit că toate reacţiile noastre sunt întâi emoţionale. Dar să nu fim limitaţi…🙂

Leave a Reply

